10:06 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واحدهای صنعتی

غیرفعال بودن ۳۳درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر ۳۳ درصد واحدهای صنعتی این استان غیرفعالند.
اختصاص منابع بانکی برای احیاء واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابلاغ مهلت سه ماهه برای آزادسازی معادن حبس شده خبر داد و گفت: مطابق قانون، معادنی که مدت طولانی در حبس بوده و غیرفعال است،‌ پروانه بهره‌برداری آن‌ها ابطال شده و آزادسازی می‌شود.
نصب دوربین‌های کنترل معاینه فنی در ۳۶ نقطه اطراف تهران و برخورد جدی با وسایل نقلیه دودزا
نماد برتر- معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به آغاز سرما و تشدید آلودگی هوا گفت: نصب دوربین‌های کنترل معاینه فنی در ۳۶ نقطه از جاده‌های ورودی به شهر تهران طی یک ماه و برخورد جدی با خودروها، موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین دودزا در دستور کار قرار دارد.
کدام کشورها از لوازم خانگی ایرانی استفاده می کنند؟
نماد برتر- دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت که در صنعت لوازم خانگی سالانه به طور متوسط ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیون دلار صادرات انجام می‌شود.
ممنوعیت صادرات فولاد تا زمان عرضه تمام محصولات در بورس کالا
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اوضاع آشفته بازار فولاد گفت: در طرح پیشنهادی مجلس، صادرات فولاد تا زمان عرضه تمام محصولات در بورس کالا ،ممنوع خواهد بود.
ایجاد اشتغال ۱۲۸۰۰ نفری در صورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام
نماد برتر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از نیاز به ۱۲ هزار میلیارد ریال برای فعال سازی واحدهای صنعتی راکد در تهران خبر داد و گفت که با تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی برای ۱۲۸۰۰ نفر اشتغال فراهم می‌شود.
استرداد سرمایه‌های بانکی نباید کمر تولید را بشکند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: استرداد سرمایه‌های بانکی نباید کمر تولید را بشکند و نیاز است بانک‌ها همکاری بیشتری در این خصوص با صنایع و واحدها و کارخانجات داشته باشند.
برنامه‌هایی برای برخورد با گران فروشی داریم
نماد برتر- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اعلام کرد که راهکارهای مناسبی برای کاهش و جلوگیری از گران فروشی در نظر داریم تا هیچ حقی اجحاف نشود.
نخستین دستور ویژه وزیر صمت برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت تیم ویژه‌ای را به سرپرستی معاون طرح و برنامه این وزارتخانه مامور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی استان مازندران کرد.
رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد
نماد برتر- نمایندگان مردم در خانه ملت، به علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.
پیگیری وزارت صمت برای بهره مندی ۱۰۰ شرکت از ظرفیت بازار سرمایه
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از پیگیری برنامه بهره مندی ۱۰۰ شرکت از ظرفیت بازار سرمایه در قالب عرضه سهام، انتشار اوراق بدهی و عرضه محصولات در بورس خبر داد.
افزایش معاملات برق در بورس انرژی
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از افزایش معاملات برق در بورس انرژی و قراردادهای دوطرفه در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز
نماد برتر- مدیرعامل یک واحد تولیدی در نوبران، تامین برق را مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع در شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق آباد دانست و گفت: جهش تولید با تامین برق صنایع مستقر در این شهرک ها محقق خواهد شد.
ورود مسکن به بازار بورس ملک را گران می‌کند
نماد برتر- رئیس انجمن انبوه سازان فارس پیش‌بینی کرد که به دلیل کارشناسی نشدن دقیق موضوع ورود مسکن به بورس کالا، نتیجه این اقدام دامن زدن به افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن خواهد بود.
پایین بودن نرخ حوادث ناشی از کار در ایران
نماد برتر- در حالی که نرخ متوسط حوادث منجر به فوت محیط کار در آسیا ۱۳ درصد و در آفریقا ۱۷ درصد است، نرخ حوادث ناشی از کار در ایران ۵.۵ درصد است که از کنترل سطح نرخ حوادث کار در کشورمان حکایت دارد.